גם אם אין בהישג כיסכם להשיג רכב חדש לגמרי וניילונים בוהקים, עדיין ישנן אופציות אחרות, שמקרבות אתכם אל המטרה, או לפחות לשנתון של רכב חדש. היום קל יותר לאתר רכב שמתאים גם בדקות בודדות, תודות למנועי החיפוש באתרי האינטרנט השונים ש"עוקפים בסיבוב" את העיתונים ואת לוחות הרכב הישנים המודפסים. גם כשהולכים למגרשי הרכב של חברות ההשכרה והליסינג למעשה מתלבטים בין רכב אחד שנראה נוצץ לשני. איך זה שכולם נראים נוצצים כשהם למעשה משומשים – בני שנה או שלוש שנים לפחות? התשובה היא שהם עוברים השבחה.
גם אם אין בהישג כיסכם להשיג רכב חדש לגמרי וניילונים בוהקים, עדיין ישנן אופציות אחרות
טרייד אין – מה הכוונה בהשבחת רכב?
רכב משומש שהיה פעם בעסקת ליסינג (השכרה לטווח זמן ארוך) או בחברת השכרות (לתקופות קצרות), מוחזר כלאחר כבוד בתום עסקת הליסינג (לערך בגיל שנתיים – שלוש) ונבדק בחברה לפני שהוא מוצע למכירה. במידה וישנם תיקונים שונים כמו פחחות וצבע, החלפת חלפים פנימיים ולעתים אפילו וישרים וגלגלים– זהו הליך ההשבחה, כשהליך ההשבחה מתבצע לרוב לפי דרישות חברת הליסינג מאת המוסכים – לעתים המוסכים עצמם עובדים בשיתוף עם חברת הליסינג.
ישנה דילמה (או יותר נכון טרילמה) בין האפשרויות השונות
מה לקנות רכב מהשכרה, מליסינג או מאדם פרטי?
ישנה דילמה (או יותר נכון טרילמה) בין האפשרויות השונות: פרטי, ליסינג או השכרה (במידה ורכב חדש כבר יצא מהתמונה). רכב מיד פרטית מחייב המצאות המצמצמים בכיס במזומן מוכנים ומזומנים לתשלום. בשאר האופציות ניתן לתמרן בין החזרת רכב והזדכות על שווי הרכב הקודם, שיטת התשלומים או כל אפשרות אחרת.
האחריות היא יתרון נוסף
האחריות שעומדת מאחורי רכישת רכב מחברה של ליסינג או השכרות מאפשרת לרוכש לקבל שירות של לקיחת הרכב לטיפולים ולתיקונים על ידי נציג של החברה או תיקוני מוסך קלים. חשוב כמובן לוודא כי מדובר בחברה אמינה וותיקה.