בכל שנה יוצאים רכבים חדשים ונוצצים על הכבישים, וכמו הטלפון הנייד שאצלכם, אתם אוהבים להתחדש גם ברכב. אתם קובעים נסיעת מבחן ומתרשמים מהרכב, בין אם זו מכונית חשמלית שקטה ש"טסה" כמו חללית על פני הכביש, או בין אם זה רכב משפחתי, מנהלים, מיני או ג'יפ חדש. כן, הגיע הזמין להחליף את הרכב, אולם כאן עולה השאלה – איך ניתן להפחית במחירים הכל – כך גבוהים, מהגבוהים שבעולם באופן יחסי לשכר? מדובר על מסים גבוהים מ-100% במדינת ישראל, וקשה שלא לקחת בחשבון גם עניין של יבוא אישי של מכוניות.
כדי לחשב את הערך של הרכב, השמאי של חברת הליסינג או של חברת הטרייד אין מעריך את שווי הרכב מתוך מחיר המחירון
מוסרים רכב ישן, ומקבלים רכב חדש
מכירתו של רכב באמצעות טרייד אין אינה עניין חדש; מדובר על שיטה נפוצה שמשמשת ככלי להפחתת מחיר בחברה שממנה מקבלים את הרכב. הרכב הישן הוא בבחינת המקדמה על הרכב החדש או חלק מהמקדמה, זה מצמצם ומוזיל את מחיר הרכב החדש בהתאם ואת היתרה ניתן לחלק גם לתשלומים.
מכירתו של רכב באמצעות טרייד אין אינה עניין חדש
איך מחשבים את ערך הרכב לטרייד אין?
כדי לחשב את הערך של הרכב, השמאי של חברת הליסינג או של חברת הטרייד אין מעריך את שווי הרכב מתוך מחיר המחירון. כמובן, ישנו אינטרס להוריד ללקוח את המחיר, אולם ניתן להגיש הצעה (משולמת) נגדית של שמאי חיצוני ולהגיע לפשרה באשר לשווי הרכב שתתנו לחברת הטרייד אין ושהוא יקזז את המחיר מן הרכב החדש.
תנאי תשלום נוחים
כך ניתן לקבל את כל הפריבילגיות – גם למסור את הרכב הקיים באותו הרגע שמקבלים את החדש ולא להשאר עם שני רכבים ביחד. יש את הכסף לקיזוז המחיר, ונהנים לא רק ממחיר מופחת אלא מהיכולת לחלק את היתרה לתשלומים נוחים.