ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

רוצה הצעת מחיר על Suzuki ?

השאר את הפרטים שלך ונחזור אליך!

אתה יכול גם להתקשר אלינו למספר הטלפון 03-3727760 ויועצי הרכב שלנו יעניקו לך הצעות מחיר שונות ומיוחדות, או שפשוט השאר את פרטיך בטופס משמאל.

טופס מורחב
טופס מקוצר
מלא פרטים וקבל הצעות לקניית סוזוקי חדשה
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אוטו1 - פורטל השוואת רכבים

סוזוקי

Suzuki
סוזוקי
יפן 1919 סוויפט, ספלאש 13,799
Suzuki
סוזוקי- יצרנית כלי הרכב היפנית המובילה
סוזוקי מוטור, יצרנית כלי הרכב היפנית, מתמחה בפיתוח רכבים פרטיים, אופנועים, טרקטורונים, סירות מנוע, רכבי שטח, רכבים מסחריים ועוד המשווקים בלמעלה מ-190 מדינות ברחבי העולם. מטה החברה ממוקם בעיר בהמאמאטסו, שיזוקה שביפן והיא מעסיקה למעלה מכ-45,000 עובדים בלמעלה מ40 מפעלים שונים המנוהלים על ידה ברחבי העולם. החברה הוקמה בשנת 1909 על ידי מר מישיו סוזוקי ונקראה "סוזוקי לום" ( "לום" כתרגום המילה אריגה באנגלית) כחברה המתמחה בייצור מכונות אריגה, עד מהרה הפכה החברה למובילה בתחומה, על שמה נרשמה למעלה מ-120 פטנטים בתחום התמחותה ואף בשנת 1920 הפכה לחברה ציבורית.
 
תחילת דרכה של החברה בענף הרכב
על אף הצלחתה של החברה בתחום האריגה, חיפש מר סוזוקי אחר תחומי עיסוק נוספים לפיתוח והחל להשקיע בפיתוחם של כלי רכב קטנים. בשנת 1952 פנתה החברה לייצור אופניים ממונעים שנקראו "פאואר פרי", היה זה למעשה הטוסטוס הראשון ביפן, מדובר היה בייצור כלאיים שבין אופנוע לאופניים, ניתן היה להניע אותו בעזרת פדלים ולחילופין על ידי הפעלת מנוע קטן בנפח של 36 סמ"ק המספק 1 כוח סוס. הממשל היפני שזיהה את הפוטנציאל האדיר שבייצור טוסטוסים מסוג זה העניק לחברה תמיכה ומענקים רבים לצורך פיתוח התחום, כך הוקמה חטיבת האופנועים של החברה. לאור הצלחה זו, בשנת 1954 שונה שמה של החברה לחברת "סוזוקי מוטור" ומספר שנים לאחר מכן פוצלה החברה לשתי חברות בת ייעודיות, העוסקות כל אחת מהן בתחומה- האחת ייצור מכונות אריגה והשניה, ייצור כלי רכב ממונעים. מספר שנים לאחר מכן הציגה החברה את המכונית הראשונה פרי ייצורה שזכתה לשם "סוזולייט", מדובר היה במכנית בסיסית למדיי בעלת מנוע קטן מימדים בנפח של 800 סמ"ק המספק כ-13 כוח סוס. במקביל הציגה החברה את דגם האופנוע הראשון שייצרה-"הקולדה", מדובר היה במנוע איכותי בעל מנוע דו צילנדרי בנפח של 250 סמ"ק והספק של 20 כוח סוס. בתקופת מלחמת העולם השנייה, לאור החלטתה של ממשלת יפן לפיה יש להשהות לאלתר את כל התעשיות שאינן נחשבות לתעשיות חיוניות, עצרה החברה לחלוטין את מלאכת הייצור והפיתוח של הרכבים שלה וחזרה היא לעסוק בתחום מכונות אריגה. לאחר המלחמה, לאור נפילתו של שוק הכותנה העולמי באותם ימים דבר שהקשה מאוד על תחום האריגה, חזרה היא לעסוק בתחום ייצור כלי הרכב הפרטיים, תחום שהלך וצבר ביקוש רב לאחר המלחמה.
 
רכבים נוספים שיוצרו במרוצת השנים
בשלהי שנת 1960, במטרה לייצב את מעמדה בענף הרכב, החלה החברה להתחרות במרוצי ספורט מוטורי שונים, בשנת 1962 זכתה היא לראשונה במירוץ האופנועים הבנלואומי באי מאן ובאליפות העולם במרוצי הגראנד פרי בקטגוריית 50 סמ"ק. הצלחה רבה נרשמה גם בשוק האופנועים האמריקאי, בעיקר עם דגם ה k15  אופנוע שטח בנפח של 80 סמ"ק, דבר אשר הוביל להתרחבותה ולהקמתם של סוכנויות משנה רבות ברחבי ארצות הברית. בשנת 1967 הציגה החברה את ה-"פרונטה" מכונית קטנה המונעת בהנעה אחורית עם מנוע בנפח של כ-360 סמ"ק. דגם הפרונטה זכה לגרסת ייצוא ייחודית עם מנוע מוגדל בנפח של 450 סמ"ק. מלאכת פיתוח הרכבים בחברה נמשכה כל העת בשנת 1961 הציגה היא מספר דגמים נוספים לרבות דגמי מיקרו- וואן וטנדרים שהתבססו על מנוע 360 סמ"ק בעלי שלושה צילנדרים והספק של 30 כוח סוס.

פיתוח טכנולוגיות הרכבים במרוצת השנים
בשנת 1970 הציגה החברה את דגם ה"ג'ימיני", רכב שטח קטן מימדים בעל הנעה בכל ארבעת הגלגלים שהתבסס על הפלטפורמה של יצרן בשם הופסטאר (שפעילותו הופסקה מספר שנים לאחר מכן). בשנת 1972 הוצגו שתי גרסאות חדישות לדגם הפרונטה בעלי מנועים מוגדלים וחזקים יותר מבעבר. במקביל הציגה החברה היצע מנועים חדיש בנפחים של 500 עד 970 סמ"ק בעלי טכנולוגיות קירור בעזרת מים שהותקנו ברכבי החברה השונים ובמקביל נמכרו לייצרני רכב רבים.  

שינויים אירגוניים שהובילו לצמיחת המותג
בשנת 1981 נחתם הסכם שיתוף פעולה בין החברה לבין חברות איסוזו מוטורס וג'נרל מוטורס, הסכם שמטרתו היתה ייצור משותף של רכב קטן, במסגרת ההסכם, רכשה ג'נרל מוטורס כ-5% ממניות החברה. הדגם הראשון שיוצר פרי שיתוף פעולה זה היה ה"סמוראי"- רכב 4X4  קטן מימדים אך יציב ואיתן, בעל מנוע בנפח של 1000 סמ"ק. דגמים נוספים שיוצרו על ידי החברה היו הסוויפט האגדית, שזכתה לשלל גרסאות ולהצלחה כבירה שנמשכת עד היום, הויטארה, רכב הפנאי- שטח שהתבסס על הפלטפורמה של הסמוראי וזכה לשלל גרסאות ושדרוגים, הבלאנו, ליאנה והאיגניס שנחשבים כבר שנים רבות לדגמים איכותיים ועמידים ביותר המתאימים למשפחות וליחידים לנסיעות עירוניות נוחות ונעימות. הצלחה אדירה נרשמה גם עם הדור השני של דגם הסוויפט שזכה בשנת 2004 לתואר רכב השנה בעולם.
 
רכבי המותג בישראל
רכבי החברה על כל דגמיה לרבות דגמי האלטו, סוויפט, ספלאש, ויטארה ועוד מיובאים לישראל על ידי חברת מכשירי תנועה המייבאת לארץ, בין היתר, את רכבי חברת דודג' וקרייזלר. לאחרונה, לאור העלייה בדרישה לדגמי קרוסאובר, הציגה החברה את גרסת הקרוסאובר לדגם ה- SX4 בעלת המראה הג'יפוני המותאמת למשפחות ולחובבי השטח קל. דגם הקרוסאובר זכה להצלחה ולאחוזי מכירות גבוהים ביותר בהשוואה לדגמי קרוסאובר מתחרים דוגמת הרנו קפצ'ור והשברולט טראקס. על אף הצלחתם הגדולה של דגמי המותג בארץ, עדין יש הגורסים כי החברה מתמחה בדגמי שטח ובאופנועים בלבד ואינה מתמחה בייצור רכבים פרטיים.

רכבי העתיד של סוזוקי
בסוזוקי לא נחים על השמרים, מלאכת הפיתוח הטכנולוגי נמשכת כל העת, בתערוכת ז'נבה (2015) חשפה החברה את דגמי העתיד שלה, הדגם הראשון, שצפוי ככל הנראה להחליף את הסוויפט, זכה לשם ik-2 והוא עתיד להיות משווק החל מסוף שנת 2016. ה- ik-2 הינה סופר מיני במרכב האצ'בק בעלת מנוע 1.0 ליטרים הכוללת את טכנולוגיית עצור וסע המתקדמת שתפקידה הוא לייצר חיסכון בדלק ושיפור שחיקת הבלמים. הדגם השני הוא הרכב פנאי קטן מימדים העונה לשם im-4 והוא צפוי להחליף את הג'ימיני בסוף שנת 2017. ה- im-4 מנוע קטן בנפח של 1.2 ליטרים המשודך גם הוא למערכת עצור וסע לחיסכון בדלק, מימדיו גדולים יותר מהג'ימיני והוא מציע גרסת חמש דלתות. הגרסאות העתיידיות משלבות איכות נסיעה, עיצוב חדשני וחסכוניות ממשית בצריכת דלק ואחזקת הרכב כך שקהל היעד אליהן פונים הרכבים גדל באופן משמעותי.
 
איבזור עשיר לרכבי החברה
אחד הייתרונות הבולטים המאפיינים את רכבי החברה בכללותם הוא חבילות איבזור עשירות ומתקדמות הכוללות ציוד איכותי לשיפור נסיעת שטח ברכבים הייעודיים לכך כדון גגונים וסולמות ייחודיים, ארגזי כלים רבים, מדרגות לרכב. גם רכבים הפרטיים לרבות דגמי הבלאנו החדשה משודרגים עם מערכות מולטימדיה עשירות, מושבי נוחות חשמליים ועוד. בכל הנוגע לאיבזור שנועד להעלאת רמת בטיחות הנסיעה, התיישרה החברה עם התקנים העולמיים המחמירים והותקנו בכלל רכביה מערכות מיגון שונות לרבות מערכות כריות אויר, מערכות התראה בפני סטייה מנתיב, התראה טרם קירבה לעצמים ועוד. רכבי החברה האיכותיים מותאמים לקהלי יעד שונים ועונים על צורכיהם האישיים של בעלי הרכבים.
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
 

כתבות חדשות על Suzuki

הגדרות נגישות